رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده‌ها برای ثبت سفارش کتاب درسی فرزندان خود تسریع کنند.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 29 August 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید ولی موسوی با بیان اینکه سامانه ثبت سفارش کتب درسي به نشانی www.irtextbook.ir -www.irtextbook.com همچنان برای ثبت‌نام دانش‌آموزان فعال بوده ، از مدیران مدارس و اولیاء دانش آموزان خواست نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان اقدام کنند .
وی افزود: زمان ثبت سفارش پایه‌هاي ورودي اول ابتدايي، هفتم و دهم متوسطه تا ۱۰ شهريور ماه و ثبت سفارش پايه‌هاي مياني نیز مجددا فعال شده است .
موسوی بیان کرد: چنانچه فرایند برنامه‌ریزی ثبت سفارش و توزيع كتب به صورت صحیح صورت نگیرد، در آغاز سال تحصیلی دانش آموزان با مشکل مواجه خواهند شد و انتظار می رود اولیا با مراجعه به مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام نمایند تا در ابتدای مهرماه هیچ دانش آموزی بدون کتاب نباشد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بهای کتب درسی بر مبنای بهای پشت جلد هر کتاب خواهد بود تصریح کرد: دریافت وجهی اضافه بر بهای درج شده، وجهه قانونی ندارد و مدیران مدارس نظارت مستقیم بر اجرای این موضوع را بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار