استاندار سمنان گفت: در راستای گره‌گشایی از کار مردم، طی ۲ سال گذشته به ۳۲۷ روستای این استان سفر انجام و بیش از ۵۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات و موانع در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 29 August 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار در سالن اجتماعات دانشگاه گرمسار اظهار کرد: امروز منش و فرهنگ شهید رجایی و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، منش دولت سیزدهم و دولت آیت‌الله دکتر رئیسی است.

وی اضافه کرد: مردم‌داری، تکریم ارباب‌رجوع، تلاش برای گره‌گشایی از کار مردم و خدمتگزاری صادقانه به آن‌ها رمز موفقیت دولت سیزدهم است.

استاندار سمنان افزود: بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام از ابتدای آغاز به کار دولت در کشور وجود داشت که دولت سیزدهم در راستای تکمیل این پروژه‌ها گام برداشته است و به همین واسطه پروژه جدید در حوزه دولتی کلنگ‌زنی نشد.

هاشمی عنوان کرد: در هفته دولت سال جاری در شهرستان گرمسار ۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ‌بر ۵۲۳ میلیارد تومان افتتاح و ۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ‌بر ۳۲۴ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم، بالاترین سرمایه اجتماعی کشور است، گفت: در راستای گره‌گشایی از کار مردم، طی ۲ سال گذشته به ۳۲۷ روستای استان سمنان سفر انجام و بیش از ۵۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات و موانع در نظر گرفته شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروز با اقدامات صورت‌گرفته توسط ستاد احیای واحد‌های راکد این استان، کارخانه کاشی هفت‌آسمان (سمند سابق) پس از ۱۷ سال به چرخه تولید بازگشت.

هاشمی خاطرنشان کرد: احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، ارتقای اقتصادی و تحول مطلوبی را برای شهرستان گرمسار به همراه خواهد داشت.

برچسب ها: گرمسار ، سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار