مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش "قدم قدم تا آزادی" ویژه ماه صفر و به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برای چهارمین سال متوالی در استان یزد خبر داد .
کد خبر: ۱۱۲۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱ 30 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید مسعود عظیمی در این خصوص گفت: این پویش به مناسبت ماه صفر ویژه جاماندگان اربعین اجرا، و هیئت ها، نیکوکاران و هیئت های عزاداری دارالعباده میتوانند کمک های خود را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمایند.
این مقام مسئول در ادامه گفت: با اجرای پویش "هر هیئت آزادی یک زندانی" در ماه محرم با مشارکت هیئت های مذهبی خیرین و جمع آوری نذورات مردم از نیکوکاران و تعداد 20 محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
عظیمی ضمن تقدیر از حمایت صدا و سیمای مرکز استان یزد به دلیل همکاری در ماه محرم و پخش تیزر های ستاد دیه استان و اعلام شماره حساب های این ستاد مردمی به صورت زیرنویس گفت: در نظر داریم تا تیزرها و کلیپ های ساخته شده در خصوص پویش "قدم قدم تا آزادی" را از طریق شبکه استانی یزد پخش تا مردم دارالعباده بتوانند مانند پویش های دیگر کمک های خود ا به این ستاد اهدا نمایند .
این مقام مسئول از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت: با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد، بنر های این طرح در فضای شهر و مسیر های پر تردد نصب خواهد گردید .
وی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش گفت : همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند ، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی 3231-0000-6070-6277 و شماره حساب 0108888888002 بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #1133*6655* کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .
عظیمی یادآور شد: شماره تلفن 36298200 روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار