مدیرکل گمرکات کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت: پنج ماه نخست سال‌جاری شاهد رشد ۲۳ درصدی ارزش کالاهای صادراتی گمرک پرویز خان و افزایش ۳۲ درصدی آن در گمرک سومار بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 31 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، اصغر عباس زاده اظهار کرد: در پنج ماه ابتدای سال‌جاری از طریق گمرک پرویزخان ۳۹۵ و ۶۲ هزارو ۳۱۱ دلار کالای صادراتی به وزن یک میلیون و ۵۳ هزار و ۱۳۸ تن به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی ۲۳ درصدی و از لحاظ وزن افزایش ۳۹ درصدی داشته است.

مدیر کل گمرکات کرمانشاه تصریح کرد: عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک پرویزخان را کلینکر سیمان، میوه و تره بار، ورق فولادی، میلگرد ساده و آجدار، کولر آبی، انواع کاشی، محصولات پلاستیکی، کیک و بیسکویت عنوان کرد.

وی ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار در این مدت را  ۲۹۶ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۲۷۷ دلار به وزن ۶۷۱ هزارو ۴۸۳ تن عنوان کرد و گفت: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  از حیث ارزش رشد ۳۲ درصدی و از لحاظ وزنی افزایش ۲۴ درصدی داشت است.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار را میلگرد آجدار، کاشی، سنگ مرمری، تخم مرغ، عایق رطوبتی، کارتن خالی، کولر آبی، ظروف یکبار مصرف، لبنیات در این مدت عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار