امام جمعه شهر آب‌بر با بیان اینکه ۹۰ درصد مطالبات مردم طارم در حوزه آب است، گفت: تنها بیمارستان این شهرستان با کمبود پزشک متخصص مواجه است.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 31 August 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه شهر آب‌بر در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار زنجان برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین پیاده‌روی جهان و یک پدیده بی‌نظیر و نوظهور در تمدن جهانی در حال برگزاری است، اظهار داشت: در این پیاده‌روی بیش از ۳ میلیون زائز ایرانی شرکت کردند.

امام جمعه شهر آب‌بر با بیان اینکه امیدوارم این راهپیمایی عظیم اربعین مقدمه‌ای برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت باشد، بیان داشت: خوشبختانه با اتحاد و همدلی و هم‌افزایی همه مدیران شهرستان کار‌ها خوب پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه روسای ادارات شهرستانی اختیارات شهرستانی دارند و تاکنون در همه امور انجام وظیفه کرده‌اند، تصریح کرد: بعضی از اقدامات از اختیارات مدیران شهرستانی خارج است و نیازمند ورود مسوولان استانی است.

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه جمعیت شهرستان طارم ۵۰ هزار نفر است در حالی که در ایام فصل برداشت زیتون و حضور کارگران فصلی در این منطقه، این تعداد جمعیت به ۷۰ هزار نفر می‌رسد، گفت: تنها بیمارستان این شهرستان با وجود کمبود امکانات کفاف این تعداد جمعیت را نمی‌دهد.

امام جمعه شهر آب‌بر با یادآوری اینکه در طی سفر دور نخست ریاست جمهور به استان قرار بر این شده بود که بیمارستان شهدای طارم از ۳۲ تختخوابی به ۶۴ تختخواب ارتقا یابد، ادامه داد: متاسفانه این موضوع تا به امروز محقق نشده است.

وی با یادآوری اینکه بیمارستان شهدای طارم با کمبود پزشکان متخصصی از جمله ارتوپد، قلب، چشم و گوش و حلق و بینی مواجه است، گفت: مطالبه مردم این منطقه ارتقای بیمارستان شهدا است.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به مشکلات حوزه راه این منطقه افزود: متاسفانه ما چندین سرمایه‌گذار را به دلیل نداشتن راه مواصلاتی مناسب از دست داده‌ایم.

امام جمعه شهر آب‌بر با بیان اینکه این شهرستان ۸ کیلومتر راه در حوزه گیلان دارد که ۹۸ درصد مردم این منطقه در این محور تردد می‌کنند، ادامه داد: وضعیت این محور مناسب نیست و به یک قتلگاه تبدیل شده است و سال گذشته ۷ نفر از هموطنانمان در این محور جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه آب در شهرستان طارم گفت: ۹۰ درصد مطالبات مردم این منطقه در حوزه آب است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار