شهردار شلمان از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 31 August 2023

شهردار شلمان از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد تومان خبر داد.شهردار شلمان از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد تومان خبر داد.شهردار شلمان از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد تومان خبر داد.شهردار شلمان از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد تومان خبر داد.شهردار شلمان از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد تومان خبر داد.شهردار شلمان از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد تومان خبر داد.شهردار شلمان از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد تومان خبر داد.شهردار شلمان از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان همزمان با هفتمین روز هفته ی دولت و با حضور مسئولین شهرستان ۵ پروژه عمرانی و عام المنفعه شهرداری شلمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

ناصر رنجبر شهردار شلمان ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت یادآور خدمات دولتمردانی است که برای حفظ و آرامش مردم از جان خود مایه گذاشتند و باعث عزت و افتخار نظام شدند.

رنجبر افزود: شهرداری با تعامل شورای شهر توانست ۵ پروژه عمرانی و توسعه شهری را با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری برساند .

شهردار شلمان با بیان اینکه در حوزه آسفالت محلات مبلغ ۶ میلیارد تومان اعتبارهزینه شد، گفت: این آسفالت شامل خیابان سردار شهید سلیمانی، خیابان شهرداری و خیابان شهید محمد نژاد می‌باشد .

وی تصریح کرد :اعتباری در قالب بافت فرسوده نیز برای آسفالت ۱۰ هزار متر مربع در حوزه شهری شلمان به زودی هزینه و اجرایی خواهد شد.

رنجبر با اشاره به پروژه‌ها ی مورد افتتاح گفت: علاوه بر آسفالت معابر مبلغ۲ میلیارد تومان جهت احداث مجتمع ورزشی تفریحی در قاضی محله ،مبلغ ۵ میلیارد و سیصد میلیون تومان جهت دیوار ه سازی وپیاده راه فرهنگی حوزه‌ شهری شلمان و مبلغ يک میلیارد تومان برای هدايت آب‌های سطحی و بهسازی معابرهزینه شدکه امروزبه بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه پارک ابریشم بااعتباریک میلیارد تومان تهیه طرح وقردادباآب منطقه ای انجام شدکه به زودی عملیاتی می شود.

شهردار شلمان درپایان بابیان اینکه برای توسعه وپیشرفت شهرشلمان ازهیچ تلاشی دریغ نمی شود،گفت:فازمطالعاتی پارک ابریشم،پارک ملت ومجتمع گل وگیاه شرق گیلان نیزدرحال انجام است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار