فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال از امروز ۱۱ شهریور آغاز می‌شود و تیم فجر سپاسی از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 02 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با در اختیار گرفتن چند بازیکن خوب که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند در فصل جدید لیگ آزادگان به مصاف حریفان می‌رود.
چرخ فوتبال لیگ دسته اول جام آزادگان در فصل جدید از شنبه یازدهم شهریورماه به حرکت در می‌آید و در این روز تیم فجر مهمان تیم نفت مسجد سلیمان است که هر ۲ سابقه حضور در لیگ برتر رادارند.
شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر که در لیگ دوره گذشته تا آخرین لحظه شانس صعود به لیگ برتر را داشتند که این اتفاق نیفتاد، اما فجری‌ها برای حضور در سطح اول فوتبال ایران با تدارک و جذب چند بازیکن خوب در این فصل سودای لیگ برتری شدن در سر دارند.
هفت بازیکن که سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند به تیم فجر اضافه شدند که می‌توان به محمد رضا فلاحیان هافبک فصل گذشته آلومینیم اراک، علی نجفی بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز، عباس بوعذار هافبک فصل گذشته صنعت نفت آبادان، علی غلام زاده دروازه بان فصل گذشته فولاد، علی فتحی بازیکن سابق تراکتورسازی، عرفان پورافراز بازیکن سابق پیکان و ملوان انزلی و محمد علی کاظمی اشاره کرد.

روز یکشنبه دوازدهم شهریور هم تیم شهرراز شیراز از ساعت ۱۸:۴۵ میزبان تیم استقلال آبی پوش ملاثانی است.
مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در فصل جدید با شرکت ۱۸ تیم آغاز می‌شود.
تیم‌های فجرشهید سپاسی و شهر راز شیراز که امتیاز تیم آرمان گهر سیرجان را خریداری کرد، نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان هستند.
تیم‌های اول و دوم لیگ آزادگان در فصل جاری به لیگ برتر دوره بیست چهارم صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار