روسای ادارات روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و کهگیلویه و بویراحمد بر اطلاع رسانی به موقع و هوشمندانه در آموزش و پرورش تاکید کردند.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ 03 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید ولی موسوی در دیدار رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان خراسان رضوی گفت: در عصر ارتباطات و اطلاعات روابط عمومی درآموزش وپرورش رسالت خطیری برعهده دارد که تقویت جایگاه آن مستلزم باورمندی مدیران است.
وی با بیان اینکه اداره روابط عمومی واطلاع رسانی استان خراسان رضوی کارنامه درخشانی در دولت سیزدهم در حوزه اطلاع رسانی و تعامل با رسانه ها داشته است گفت: خوشبختانه با تعامل ،همدلی و هماهنگی خوبی که در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این استان وجو دارد شرایط برای پویایی و بالندگی آموزش وپرورش بیش از پیش فراهم می شود.

موسوی گفت: راهبرد روابط عمومی جریان سازی و اقناع سازی افکار عمومی است که نیاز هست روابط عمومی ها در آموزش و پرورش به دانش روز و علم ارتباطات مجهز و تجهیزات و امکانات لازم را نیز برای آنان فراهم گردد.
وی تشکیل شورای اطلاع رسانی برای نخستین بار در آموزش و پرورش استان ، شهرستانها و مناطق برای انسجام بخشی در حوزه اطلاع رسانی، فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ و تعلیم و تربیت ، تعامل سازنده با مجموعه رسانه ها و تشکیل شبکه اطلاع رسانی در فضای مجازی را از اقدامات اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد عنوان و‌ اظهار امیدواری کرد با تبادل تجربیات و همکاری روابط عمومی ها در آموزش و پرورش شاهد رشد و ارتقا روابط عمومی به جایگاه واقعی خویش در نظام تعلیم و تربیت باشیم.

موسوی تلاش برای تغییر ساختار روابط عمومی ها در دولت را یک ضرورت برای مقابله با جنگ نرم دشمنان بر شمرد و گفت: کمبود نیروی انسانی در ادارات روابط عمومی و مستقل نبودن چارت روابط عمومی ها در ادارات شهرستانها و مناطق آموزش و پرورش نیازمند بازنگری است که امید می رود در دوران جدید مدیریتی در سطح وزارت این مهم اصلاح شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: کارآمدی و‌موفقیت هر دستگاهی به عملکرد روابط عمومی آن دستگاه بستگی دارد که با توجه به نقش تأثیر گذار آموزش و پرورش در جامعه نقش روابط عمومی در اقناع سازی افکار عمومی تعیین کننده است.

حسین محمدزاده از آمادگی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای تولیدات رسانه ای و‌ اجرای برنامه های مشترک خبر داد و گفت: تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت های مشترک گام مهمی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی در آموزش و پرورش را فراهم می نماید.

وی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی ۵۹ منطقه آموزش و پرورش وجود دارد گفت: تعامل خوبی با صدا و سیما و رسانه ها وجود دارد و فعالیتهای آموزش و پرورش به خوبی منعکس می شود.

محمد زاده ، توجه به تولیدات هنرجویان هنرستانی را یک اصل مهم در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بر شمرد و گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اهتمام ویژه ای به این امر مهم دارد.

در این دیدار کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز دیدگاههای خویش را در رابطه با نقش و جایگاه روابط عمومی در آموزش و پرورش مطرح و بر همکاری‌های دو جانبه برای اثر بخشی و کارآمدی اطلاع رسانی در نظام تعلیم و تربیت تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار