رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه گفت: در این سفر یک روزه افتتاح طرح اشتغال نجاری با ایجاد اشتغال برای ۴ نفر، افتتاح دو دستگاه مسکن محرومین با مساعدت حدود ۱ میلیارد تومان کمیته امداد، بسیج سازندگی و مشارکت خانواده، دیدار و دلجویی از خانواده‌های مددجویان تحت حمایت انجام شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷ 05 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، رضا مومنی، اظهار داشت: میثم معافی مدیرکل کمیته امداد استان و معاونین با همراهی فرماندار و مسئولین شهرستان سوادکوه، در راستای بررسی مشکلات خانواده‌های تحت حمايت در مناطق محروم این شهرستان با آنان دیدار کردند.

 

گزارشی از سفر یک روزه مدیرکل کمیته امداد مازندران به شهرستان سوادکوه  

وی افزود: ایشان با حضور در نشست بصیرتی گرامی داشت شهدای کارمند، که با حضور رؤسای دستگاه‌های مختلف به میزبانی کمیته امداد سوادکوه برگزار شد، شرکت نمودند و با اهدا لوح تقدیر به فرماندار و جمعی از خَیِّرین سوادکوهی از آنان تقدیر نمود.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه گفت: مدیر کل کمیته امداد استان و هئیت همراه با حضور در منزل شهدای مدافع حرم سوادکوه؛ «سید روح‌الله عمادی» و «مجتبی برسنجی» با خانواده آنان دیدار کردند.

مؤمنی بیان داشت: در این سفر یک روزه افتتاح طرح اشتغال نجاری با ایجاد اشتغال برای ۴ نفر، افتتاح دو دستگاه مسکن محرومین با مساعدت حدود ۱ میلیارد تومان کمیته امداد، بسیج سازندگی و مشارکت خانواده، دیدار و دلجویی از خانواده‌های مددجویان تحت حمایت انجام شد.

وی تصریح کرد: با قول مساعد مدیر کل، طراحی نقشه راه در زمینه زدودن فقر از این نواحی و کمک به بهبود وضعیت زندگی و معیشت خانواده‌های ساکن در اين مناطق در دستور کار قرار گرفت.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان سوادکوه ۷۴۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند و از مزایای این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار