سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با هدف نظارت بر بازار نوشت‌افزار، پوشاک مدارس، کیف و کفش و سایر کالا‌های مورد نیاز دانش‌آموزان از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود و تا ۱۵ مهرماه تداوم دارد.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ 05 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی صمت چهارمحال و بختیاری، بیژن بهرامی گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با هدف نظارت بر بازار نوشت‌افزار، پوشاک مدارس، کیف و کفش و سایر کالا‌های مورد نیاز دانش‌آموزان از ۱۵ شهریور آغاز می‌شود و تا ۱۵ مهرماه تداوم دارد.

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و پیشگیری از بروز هرگونه تخلف توسط عوامل سودجو و فرصت‌طلب اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در این طرح نظارتی ۱۵ گروه بازرسی هرگونه تخلف مربوط به گرانفروشی، فروش اجباری نوشت‌افزار توسط کتابفروشی‌های توزیع‌کننده کتاب، صادر نشدن فاکتور و فروش نوشت‌افزار تقلبی و قاچاق و لباس فرم مدارس را شناسایی و رسیدگی می‌کنند.

بهرامی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف همچون گرانفروشی و درج نکردن قیمت، موارد را به سامانه تلفنی ۱۲۴ اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار