نماینده موکب نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت : نیروی هوایی یک بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی سیارتخصصی درمهران دایر کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 06 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ مجید صادق افزود : یک جایگاه سوخت سیار ۲۰ هزار لیتری شامل ۱۰ هزار لیتر بنزین و ۱۰ هزار لیتر گازوییل در موکب ارتش استقرار دارد که این جایگاه سوخت رسان بنزین و گازوییل مورد نیاز خودروهای ارتش و وسایل نقلیه اداری، نظامی و خدماتی دیگر موکب ها را هم تامین می کند

وی گفت : روزانه در مجموع سه هزار پرس و در هر وعده غذایی و میان وعده یک هزار پرس مواد خوراکی تهیه و توزیع می شود

صادق ادامه داد :  در پایانه برکت هم یک ایستگاه صلواتی و اتاق سرد با ظرفیت ۱۴ نفر برای افراد گرمازده دایر و یک دستگاه آمبولانس جهت انتقال زائران بدحال به بیمارستان صحرایی مستقر است و در گیت های نقطه صفر مرزی هم ارتش با توجه به مسائل امنیتی مجاز به استقرار یک موکب صلواتی سیارشده است.

وی خاطرنشان کرد : نیروی پدافند هوایی ارتش یک موکب اصلی در میدان بزرگ اربعین و سه موکب فرعی در دیگر نقاط مهران دایر کرده است.

صادق افزود :  هرسال ارتش در فرودگاه ایلام یک درمانگاه صحرایی و موکب دایر می کرد که امسال به علت فعالیت مرز تمرچین در پیرانشهر این درمانگاه به مرز نوپای تمرچین منتقل شد و ارتش در فرودگاه ایلام فعالیتی ندارد.

وی ادامه داد : : یک نانوایی صنعتی سیار با ظرفیت پخت ۳۰ هزار قرص نان در موکب ارتش واقع در مرز مهران مستقر و طبق انعقاد یک تفاهم نامه بین ارتش و بسیج دانشگاه شریف فعال است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار