مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ۲۰ هزار پیشکسوت زن این استان با شعار «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» تا پایان سالجاری تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶ 06 September 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان افزود: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ملت ایران است و تنها به یک مقطع خاصی محدود نیست، چرا که ملت ایران در طول چهار دهه گذشته با دفاع‌های مقدس در عرصه‌های مختلف و نقش آفرینی موثر همواره خوش درخشیدند و جهادهای مختلف و حماسه‌های درخشانی از خود برجای گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با تشریح مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تجلیل از پیشکسوتان زن در ۲۹ شهریور به‌صورت همزمان در سراسر کشور با شعار «جهاد و مقاومت؛ از دیروز تا امروز» یکی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری است.

کریمی افزود: با توجه به نقش مهم بانوان در دفاع مقدس و ضرورت تبیین این نقش برجسته، تکریم و تجلیل از ۲۰ هزار نفر از همسران رزمندگان و ایثارگران استان برنامه‌ریزی شده است که تا پایان سال انجام خواهد شد و در هفته دفاع مقدس به صورت نمادین ۵۰۰ نفر تجلیل می‌شوند و تا پایان سال این تعداد به ۲۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: گلباران قبور مطهر شهدا در روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه و رژه نیروهای مسلح با رویکرد جدید و حضور پر رنگ خواهران بسیجی با محوریت سپاه روح الله از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالجاری است.

کریمی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در دفاع مقدس ،اجرای برنامه‌های فرهنگی، تئاتر خیابانی، همایش تجلیل از سربازان، رونمایی از کتاب، شب شعر و شب خاطره با رویکرد جهاد تبیین و رفع شبهات به منظور جلوگیری از تحریف دوران پرافتخار دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: در مجموع با همراهی مردم و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف استانی بیش از ۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان مرکزی هدف‌گذاری شده است که احتمال افزایش آنها وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار