رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: احداث محور شهیدان کریمی در این شهر بنا به برخی دلایل از برنامه ساخت عقب مانده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 07 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، مجید ناصحی‌مقدم افزود: مقدمات ساخت محور شهیدان کریمی فراهم شده و عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه آن نیز صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه به علت مشکلاتی که در تجهیز کارگاه پیش آمد ساخت این محور دچار مشکلاتی شد و در نهایت از برنامه عقب ماند، اضافه کرد: البته به قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار این پروژه تاکید شده است که این عقب ماندگی باید جبران شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه زمان بندی ساخت پروژه دو ساله است، گفت: یکی از مزیت‌های این پروژه آن است که پیمانکار با حل مشکلات می‌تواند کار را از چند جبهه شروع کند.

ناصحی مقدم با بیان اینکه دوربرگردان‌های این مسیر به صورت زیرزمینی کار می‌شود، افزود: طبق پیش‌بینی این پروژه ۲ دور برگردان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طبق طرح ارائه شده محور شهیدان کریمی دارای چهار تقاطع در مسیر است، اضافه کرد: قطعا با وجود تقاطع‌ها ایجاد چراغ قرمز هم مورد نظر قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان درباره معارض دار بودن این پروژه نیز گفت: فعلا مشکلی در این باره وجود ندارد و امیدواریم با حل شدن مشکلِ جانمایی کارگاه، هرچه سریعتر شاهد پیشرفت پروژه باشیم.

طرح مسیر شهیدان کریمی بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار هزار میلیارد تومان به منظور حل معضلات ترافیکی اجرا می‌شود.

عملیات ساخت این پروژه بزرگ از سوم خردادماه امسال آغاز شده است و در حال حاضر در مرحله جانمایی کارگاه قرار دارد.

پل هوایی میدان سپاه با روش سگمنتال (مونتاژ قطعات پیش ساخته در محل نصب) انجام می‌شود و سوراخ کردن زمین برای جاگذاری ستون‌ها با دریل‌‎های مخصوص انجام و عرشه پل هم به صورت آماده جاگذاری خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار