سرپرست فرمانداری شهرستان تفت در دیدار با مدیرکل انتقال خون استان یزد از راه اندازی مرکز اهدای خون در این شهرستان به عنوان مطالبه مردم حمایت کردو برای راه اندازی قول مساعدت و همراهی داد
کد خبر: ۱۱۲۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷ 08 September 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مدیر کل انتقال خون استان از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: دکتر سیدمحمدرضا آقایی میبدی تحول، تعالی و تکامل در خدمت، دانش و پژوهش، اجتماعی کردن انتقال خون و دسترسی آسان برای همه جهت اهدای خون را سه هدف مهم در انتقال خون استان ذکر کرد.

مدیرکل انتقال خون استان یزد با بیان این که به طور میانگین، سال گذشته ۵ درصد رشد اهدای خون داشته ایم، گفت: البته حدودا از ۸۰ درصد اهداکنندگان خونگیری به عمل می آید و ۲۰ درصد به دلایل مختلف معاف از اهدای خون می‌شوند.

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان تفت نیز با تاکید بر روحیه نوع دوستی مردم این شهرستان گفت: مردم شهرستان تفت از قدیم در فعالیت های انسان دوستانه پیشقدم بوده اند و ایجاد مرکز اهدای خون در شهرستان مطالبه مردم شهرستان می باشد.

علی دهقان نیری گفت: در آینده ای نزدیک زمینی برای احداث مرکز اهدای خون در شهرستان به این امر اختصاص داده می شود و امیدواریم با کمک دولت و خیرین بتوانیم ساختمان را احداث کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار