امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام بیان داشت : احداث و توسعه زیرساخت های اربعین باید بدون وقفه استمرار داشته باشد و تا این پروژه ها بدون نقص و با دقت و وقت کافی تکمیل شوند و به ماه های نزدیک به اربعین موکول نشوند.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 08 September 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تبار افزود : اربعین یک حرکت فرهنگی است ولی در زیارت همراه با معرفت باید اقدمات و فعالیت های بیشتری انجام گیرد و هدف اصلی اربعین زیارت با معرفت و ادراک امام حسین (ع) است.

وی گفت :  رسانه های غربی و معاند که برای موضوعات مختلف خبرسازی می کنند، برای اربعین و حماسه سازی مردم سکوت خبری پیشه کرده اند و نکاتی چون تصادف، معطلی زائران و سوانح را در اربعین منعکس می کنند اما شور و ازدحام راهپیمایان در هوای گرم و پذیرایی از زائران را نمی بینند.

 امام جمعه ایلام ادامه داد : مسئولان و مردم عراق همه ساله در ایام اربعین درس مهمان نوازی را به دنیا می آموزند و دولت سیزدهم، مسئولان، موکب داران و عموم مردم ایران اسلامی هم برای برگزاری اربعینی باشکوه سنگ تمام گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد : اربعین بهترین فرصت برای اعلام یاری مسلمانان و حق طلبان از اهل بیت(ع) به ویژه امام عصر (عج) به عنوان منتغم و خونخواه شهدای عاشورا است.

 حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار  یاد آور شد : باید بناها و موکب های ثابت و دائمی برای سال های آتی ایجاد شود و مسئولان از موکبداران مایل به ایجاد موکب های دائمی و سرمایه گذاری در استان باید استقبال کنند.

وی اظهار داشت :  رویکرد عملی به اربعین محاسبات کشورهای معاند جهان اسلام را بهم ریخته و پیروزی خون بر شمشیر و وحدت بین شیعه و سنی در حرکت اربعین نمایان و سرمایه گذاری های دشمنان با حضور پرشور و خودجوش مردم در اربعین بی اثر شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار