فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: قریب به ۳۰۰ شبکه فارسی زبان شبانه روز بر علیه ارزش‌های اسلامی و انقلابی کشورمان کار می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 10 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از خبرگزاری فارس، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مراسم آغاز رزمایش «مثل مصطفی» با بیان اینکه زیبایی‌های فرهنگی و معنوی، شور و شوق و جلوه‌هایی عاشورا در هشت سال جنگ تحمیلی قابل مشاهده است، اظهار داشت: روحیه رزمندگان، عشق به ولایت، جهاد و شهادت رمز پیروزی ما و اساس مجاهدت پایداری رزمندگان بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اهمیت تبلیغات و جنگ روانی که دشمنان به راه انداخته‌اند، افزود: قریب به ۳۰۰ شبکه فارسی زبان شبانه‌روز علیه ارزش‌های اسلامی و انقلابی کشورمان کار می‌کنند.

وی ضمن اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: امروز به برکت مجاهدت مردم نجیب و عاشورایی کشورمان توانسته‌ایم در مقابل فتنه‌های دشمنان و تحریم‌های شکننده آنان مقاومت کنیم.

سردار کرمی با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از ۴۴ سال است که دشمن را در همه صحنه‌ها وادار به شکست کرده است، اظهار کرد: گذشت آن زمانی که آمریکایی‌ها خود را مالک قدرت در کره زمین می‌دانستند، اکنون شاهد انتقال قدرت از غرب به شرق هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز با قدرت، نظام مقدس جمهوری اسلامی با توانایی‌های موشکی و نظامی و نیرو‌های شکست ناپذیر مردم و بسیج در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایستاده‌اند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار