فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : تحریم فرماندهان مقتدر و مردمی نظامی و انتظامی از سوی شیطان بزرگ نشانه ضعف، زبونی و درماندگی قدرت‌های شیطانی در برابر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 16 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛سردار جمال سلمانی ضمن محکوم کردن اقدام سخیف آمریکا در تحریم فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان و فرمانده سابق انتظامی ایلام، افزود: این اقدام نشانه ضعف و شکست سیاست ‌های شیطان بزرگ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرزندان برومند این مرز بوم است.

وی اظهار داشت: تحریم فرزندان رشید ایران اسلامی سردار شاکرمی وسردار القاصی مهر نشان از ترس، ضعف و کینه آمریکا نسبت به این مردان سلحشور ملت بزرگ ایران است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه آمریکا با افزایش فشار به دنبال تسلیم ایران است، ادامه داد: تحریم‌ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان و فرمانده سابق انتظامی استان ایلام نشان دهنده‌ حقانیت مواضع انقلابی این فرماندهان مردمی، شجاع و ولایی درمقابل آمریکا است.

وی تصریح کرد: دولت تروریستی آمریکا که دستش به خون هزاران نفر از مردم بی‌دفاع منطقه و فرماندهان محور مقاومت آلوده است در ادامه تحریم‌های بی‌اثر خود اقدام به تحریم فرمانده سابق انتظامی استان و فرمانده سپاه ایلام کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام  گفت: سردار شاکرمی و سردار القاصی مهر در مسائل مختلف از جمله در زمان حضور در این استان برای خدمت رسانی به مردم الحق و انصاف پیشتاز بوده چنین فرماندهانی نظامی که از دل مردم برخاسته و شبانه روز در حال پیگیری مشکلات مردم هستند، از جامعه مردمی به دور نیست و چنین اقداماتی از سوی دولت‌های استکباری نمی‌تواند خللی در اراده سپاه ، انتظامی و نیروهای همیشه در صحنه آن ایجاد کند.

سردار سلمانی گفت: مجموعه انتظامی استان ایلام با محکومیت حرکت مضحک و اقدام بی‌اثر آمریکا در تحریم سردار شاکرمی و سردارالقاصی مهر این اقدام را نشانه روشن استیصال دشمن زبون و هراس دولت آمریکا از امت اسلام می‌دانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار