فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی انبار قاچاق تجهیزات دندان پزشکی به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در خیابان فدائیان اسلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 18 September 2023

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه در این باره گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا اخبار و اطلاعاتی در خصوص وجود کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام شهرری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات کلانتری ۱۶۷ دولت آباد قرار گرفت.

وی افزود: برابر اخبار واصله و رصد اطلاعاتی مبنی بر وجود انبار کالای قاچاق و تعقیب و مراقبت و بررسی میدانی با هماهنگی مقام قضایی، یک انبار تجهیزات دندانپزشکی مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از انبار بیش از ۲۰ هزار قلم لوازم تجهیزات دندانپزشکی کشف و یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش لوازم داندانپزشکی را ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار