نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه تیر دشمن برای آشوب جدید در کشور به سنگ خورد و مردم با ضد انقلاب همراهی نکردند، گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید بر تقویت باورهای دینی و اسلامی در سطح جامعه کار کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 19 September 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام "الله نور کریمی تبار"  در نشست با اعضای شورای سیاست گذاری مهدویت در ایلام با تقدیر از تلاش های این شورا به خصوص ایام اربعین، اظهار کرد: طبق روایت امام صادق(ع) کسانی که منتظر ظهور امام زمان(عج) باشند، برترین افراد هر زمانی هستند.

وی با بیان اینکه انتظار کشیدن برای ظهور امام زمان(عج) باید در سطح جامعه ما نهادینه و جوانان و نوجوان کشور را با امام زمان(عج) آشنا کرد، افزود: باید جامعه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کنیم و در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ انتظار در بین آحاد جامعه به ویژ قشر نوجوانان و جوانان کار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه کسی که منتظر است باید مقدمات و زمینه ظهور را در خود و جامعه فراهم کند، یادآور شد: بایستی احساس نیاز به امام زمان(عج) در جامعه را فرهنگ سازی کنیم، بایستی نقش و تاثیر امام زمان(عج) را در هدایت، محافظت و دفع بلاها از جامعه اسلامی برای آحاد مردم و نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به نقشه های پی درپی دشمنان برای ملت و نظام اسلامی، افزود: دشمنان مردم و انقلاب اسلامی، سعی کردند با ائتلاف های مختلف، آشوب و اغتشاش دیگری در کشور ایجاد کنند و البته بازهم تیر آنها به سنگ خورد و مردم با آنها همراهی نکردند.

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان و ضد انقلاب شبانه روزی در حال برنامه ریزی برای کشور هستند، جوانان و نوجوانان را بایستی از این تهاجم فرهنگی و جنگ نرم از طریق ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت آگاه کرد.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه هیاهوی دشمن برای اغتشاش در کشور به جایی نرسید، ابراز کرد: دشمن تلاش می کند برای کودکان، جوانان و نوجوانان کشور شبهه ایجاد کند، باید در این زمینه بیشتر کار کنیم و پاسخگوی شبهات در سطح جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: مراکز تحقیقاتی بسیار خوبی در زمینه مهدویت برای پاسخگویی به شبهات در کشور ایجاد شده که به طور تخصصی به شبهات و سئوالات پاسخ می دهند، در استان ایلام نیز باید تلاش کنیم فرهنگ مهدویت در استان بیشتر از گذشته گسترش پیدا کند.

امام جمعه ایلام با تاکید بر تلاش برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و رونق نماز جماعت، افزود: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باید بر تقویت باورهای دینی و اسلامی در سطح جامعه کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تبلیغات سوء دشمنان و معاندین در فضای مجازی باید کار و تلاش کرد، رسانه ها در زمینه گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه بسیار تاثیرگذار هستند، باید کارهای فرهنگی شاخص در استان برای جذب جوانان اجرایی کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار