مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی ۱۳ هزار مددجو از سوی بهزیستی استان جهت استفاده از خدمات این بیمه، گفت: از این تعداد ۸ هزار و ۶۶۷ نفر بر اساس شرایط و مدارک موجود نشان‌دار شده و از مزایای بیمه سلامت بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ 20 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علیرضا اصغر‌زاده گفت: در مهرماه سال گذشته بنا بر تفاهم‌نامه صورت گرفته مابین اداره‌کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری و بیمه سلامت ۱۳ هزار مددجو جهت استفاده از خدمات بیمه‌ای به بیمه سلامت استان معرفی شدند.

مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از این تعداد ۸ هزار و ۶۶۷ نفر بر اساس شرایط و مدارک موجود نشان‌دار شده و از مزایای بیمه سلامت بهره‌مند شدند، ادامه داد: با اجرای این تفاهم‌نامه همه افرادی که دچار اختلالات روانی، حرکتی و یا هر ناتوانی دیگری بوده و نیاز به درمان و پیگیری مستمر داشته باشند نشان‌دار شده و مورد حمایت بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به مزایای نشان دار شدن معلولین که شامل مباحث توان‌بخشی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و گفتار درمانی است، افزود: مددجویان نشان‌دار شده از ۵۹ بسته خدمتی که شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی، درمان چشم، ارتوپدی فنی، شنوایی، فیزیوتراپی و خدمات تکمیلی بهرمند می‌شوند.

اصغرزاده یادآور شد: تا کنون ۹۷۵ مددجو اختلال روانی، یک هزار ۵۶ اختلال بینایی، ۹۰۳ اختلال شنوایی، ۳ هزار و ۲۷۵ مورد اختلالات جسمی و حرکتی، ۲ هزار و ۱۸۸ مورد کم توانی ذهنی، ۱۷۷ مورد اختلالات صوتی و گفتاری، ۳۳ مورد ضایعات نخایی، ۱۴ مورد بیماران اوتیسمی و چهار مورد فلج مغزی در استان نشان‌دار شده و از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار