فرماندار هرسین در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: موفقیت‌های امروز کشور از جمله تحکیم نظام، توان همه جانبه و اقتدار کشور در امتداد دستاوردهای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶ 20 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «ابوطالب ایتوندی» سه‌شنبه شب در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا طی سخنانی اظهار کرد: این هفته، فرصتی است که برای آنهایی که جنگ را ندیده اند، دوران جهاد را درک نکرده اند و در دوران فشارهای نظام سلطه نبوده اند، دستاورد های دفاع مقدس را به منصه ظهور برسانیم.

وی اضافه کرد: موفقیت های کلان کشور و امنیتی که در یک منطقه نا امن داریم نتیجه رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ایثار فرزندان این سرزمین در جبهه هایی است که استکبار در آن چشم طمع به کشور دارد.

ایتوندی افزود: تبیین مفاهیم عمیق و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های جدید انقلاب از ضروریات امروز جامعه است که باید به صورت گسترده به آن پرداخته شود.

فرماندار شهرستان هرسین ادامه داد: تعمیق ارزش های دفاع مقدس برای جوانان نتایجی بس بزرگتر از دستاوردهای آن دارد.

گلباران مزار شهدا، دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا، خاطره گویی رزمندگان در مدارس و اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقات ورزشی از جمله برنامه هاییست که در هفته دفاع مقدس در شهرستان هرسین اجرا خواهد شد.

شهرستان هرسین با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار