رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه گفت: مردم نوع دوست و نیکوکار این شهرستان در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۱۱۲۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ 21 September 2023

به گزارش تابناک مازندران، رضا مومنی اعلام داشت: مردم نوع دوست و نیکوکار این شهرستان در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۸۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

 

پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیون تومان صدقه در پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در سوادکوه  

وی افزود: صدقات جمع‌آوری شده در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، معیشت، مسکن، فرهنگی در همین شهرستان برای نیازمندان هزینه می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه تصریح کرد: در شهرستان سوادکوه بیش از ۵ هزار صندوق اعم از خانگی، اماکن و معابر وجود دارد.

مؤمنی گفت: مردم متدین و نیکوکار این شهرستان علاوه بر پرداخت صدقه از طریق سنتی با استفاده از روش‌های جدید و نوین مانند تلفن همراه و ussd می‌توانند صدقه خود را پرداخت نمایند.

وی گفت: سوادکوهی‌ها می‌توانند از روش‌ها نوین در پرداخت صدقات، از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد دستوری #01112*8877* و ارسال پیامک عدد ۱ به سرشماره #8877* استفاده نمایند و ما را در‌‌ خدمت رسانی سریع‌تر به نیازمندان کمک نمایند.

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه خاطرنشان کرد: در سوادکوه ۷۴۴ نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار