مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از راه اندازی ۴ سایت نسل پنجم شرکت ایرانسل در شهر زنجان طی یک سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 25 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، حامد سرایی اظهار داشت: در راستای توسعه دسترسی‌های پرسرعت، طی یک سال گذشته ۴ سایت نسل پنجم تلفن همراه مربوط به شرکت ایرانسل در نقاط مختلف شهر زنجان راه‌اندازی شده است که یکی از آن‌ها در دهه فجر سال ۱۴۰۱ و سه سایت در هفته دولت ۱۴۰۲ افتتاح شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به سرعت و پهنای باند بالا و تأخیر پایین در ۵G نسبت به نسل‌های پیشین اینترنت سیار افزود: با راه‌اندازی این سایت‌ها شهروندان زنجانی می‌توانند از دسترسی ۵G ایرانسل در منطقه‌های شهرک امیرکبیر، شهرک انصاریه، ۴۵ متری انصاریه، اسلام آباد، خیابان شهید عابدینی، دروازه ارک، خیابان ۱۷ شهریور، و مناطق پیرامون آن‌ها بهره‌مند شوند.
وی توسعه دسترسی پرسرعت را یکی از لازمه‌های توسعه اقتصاد دیجیتال دانست و گفت: امیدواریم شاهد توسعه و شکوفایی سامانه‌ها و برنامه‌های حوزه شهر هوشمند و مدیریت هوشمند شهری با محوریت شهرداری در شهر زنجان باشیم که در این راستا شرکت‌ها و نوآغازان (استارتاپ‌ها) می‌توانند با ارائه طرح‌های نوآورانه نقش‌آفرینی و مشارکت مؤثری داشته باشند.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار