با حضور معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان؛
کد خبر: ۱۱۲۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 25 September 2023
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۲ در مدارس امام حسین (ع) با حضور عباس‌علی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه نواخته شد.
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ضمن تبریک سال تحصیلی به کادر آموزشی و دانش آموزان مدارس امام حسین (ع) گفت: در جنگ تحمیلی دشمن بعثی با شقاوت تمام به مرزهای ایران تجاوز کرد. در طول هشت سال دفاع مقدس جمعی از دلیرمردان ایران که برای دفاع از کیان وطن در جبهه‌ها حضور پیدا کردند،شهید شدند. با افتخار اعلام می‌کنم که ۳۶ هزار شهید از دانش‌آموزان بودند. 
 
امروز سلاح کشور، علم و دانش است. 
امیدواریم در آینده، سرداران علم و فن‌آوری برای رشد و تعالی کشور داشته باشید.  هدف مدارس فراهم‌ آوردن محیطی با نشاط برای دانش‌آموزان است.
 
در ادامه نظرعلی کیانی مدیر مجموعه آموزشی امام حسین (ع)  گفت: یکی از شاخصه‌های مدارس امام حسین(ع) توجه به آموزش و پرورش دانش‌آموزان در محیطی امن و سالم است.سال گذشته بیش از ۴۰۰ مقام آموزش و پرورش ناحیه دو و ۵۸ رتبه ‌کشوری به دانش‌آموزان مدارس امام حسین (ع) تعلق گرفت. 
 
حجت الاسلام موسی بهاالدینی‌عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی گفت: زمانی که سخن از  وطن‌دوستی به میان می‌آید، باید به تاریخ کشور بنگریم. در دوره قاجار و پهلوی، بخش اعظمی از خاک کشور را به واسطه‌ی  سرسپردگی شاهان از دست دادیم. پس از  پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط حکومت شاهنشاهی، و با وجود هجمه‌های سنگین و تحمیل جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه، ذره‌ای از خاک کشور ایران تسلیم نشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار