صداوسیمای فارس به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و هفته وحدت برنامه‌های متنوع و شادی را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰ 01 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: ۵ برنامه جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) با عنوان ستاره‌ای بدرخشید به مدت ۶۰ دقیقه از مرکز اسناد و کتابخانه ملی از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه ۹ مهر زنده روی آنتن سیمای فارس می‌رود.

با توجه به برپایی نمایشگاه کنگره جهانی محمد پیامبر رحمت در آینه ادب و هنر در گذرحافظ گزارش‌های ویژه‌ای با حضور مردم از اقشار مختلف در فواصل برنامه‌های شبکه فارس پخش خواهد شد.

پخش زنده جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام از حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام با حضور مردم پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجج الاسلام شهادب مرادی و حاج شیخ علیرضا حدائق و مولودی خوانی حاج حسن شال بافان دوشنبه و سه شنبه ۱۰ و ۱۱ مهرماه از دیگر برنامه‌های سیمای فارس در این ایام خجسته است.

در رادیو فارس هم ویژه برنامه میلاد نور صبح روز میلاد پیامبر گرامی اسلام از ساعت ۹ تا ۱۱ زنده روی آنتن می‌رود.

پخش قطعاتی از فیلم"محمد رسول الله" هر روز ساعت ۱۱:۱۰ ترنم حکمت گزیده سخنان مقام معظم رهبری در مورد هفته وحدت هر روز ساعت ۱۳:۵۵، مجله عیدانه "اینجا همدلی" از مراکز صدای استان‌ها هر شب ساعت ۲۰، نگاه امروز جامعه فردا با نگاهی تخصصی به سیره و زندگی پیامبر (ص) شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ و دیار من فارس شامل گزارش‌های شهرستان‌های فارس در مورد آیین و مراسم هفته وحدت از دیگر برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت میلات پیامبر اعظم (ص) است.

خبر صدا و سیمای فارس هم تولید و انتشار بیش از ۵ بسته ویدیویی با محوریت وحدت شیعه و سنی با استفاده از استدلال‌های ماموستا دکتر عبدالسلام کریمی از علمای اهل سنت و پاسخ به شبهات را تدارک دیده است و فضای مجازی این مرکز نیز تقطیع و بازتولید برنامه‌های سیما، تهیه تیزر معرفی برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت هفته وحدت، تولید و انتشار ۲۰ پوستر، استوری و استوری موشن را در دستور کار خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار