فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در اجرای طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط جرم خیز این شهرستان ۱۲۷ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ 01 October 2023

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی روز یکشنبه در اجرای طرح آرامش در شهر و پاک سازی نقاط جرم خیز شهرستان شهریار اظهار داشت: در اجرای این طرح که به مناسبت هفته انتظامی و در قالب طرح آرامش در شهر انجام شد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری کلانتری ها و هماهنگی مقام قضائی با تشکیل تیم های عملیاتی با ورود به بوستان ها و تفرجگاه ها، ۱۲۷ نفر از معتادان متجاهر را جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.

وی ادامه داد: از آن جایی که یکی از دغدغه ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه ها و بوستان ها از وجود این دسته از افراد است، طرح امنیت محله محور با کارشناسی و احصاء مناطق جرم خیز و با بهره گیری از توان پلیس در شهرستان شهریار به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهریار خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق معتادان یا خرده فروشان در محله ای که در آن زندگی می کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم.

این مسئول یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار