عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای فعالیت ایرلاین‌های جدید در استان به منظور کمک به افزایش پروازهای فرودگاه‌های خوزستان و حل مشکلات مردم در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ 02 October 2023

مجتبی یوسفی در خصوص مشکل کمبود پروازها در استان به مقاصد مختلف کشور، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده در حوزه هوایی بیش از ۵ پرواز فرودگاه اهواز که در گذشته از پروازهای استان حذف شده را مجددا بازگردانده‌ایم تا بخشی از مشکل کمبود پرواز در فرودگاه‌های استان حل شود.

وی افزود: باید در سطح استان و کشور حمایت‌های کافی از سوی مسئولان برای افزایش پروازها در فرودگاه‌های استان و به ویژه فرودگاه اهواز انجام شود تا بتوانیم تعداد پروازها را افزایش دهیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر هستیم تا ایرلاین‌های جدید دیگری نیز علاوه بر ایرلاین‌های موجود در استان پرواز داشته باشند و فعالیت ایرلاین‌های جدید در استان می‌تواند به حل مشکل کمبود پروازها کمک کند.

یوسفی عنوان کرد: برخی از ایرلاین‌ها در زمان اپیدمی کرونا و پس از آن از استان رفته‌اند و اکنون به دنبال آن هستیم مجددا این ایرلاین‌ها در استان پرواز داشته باشند.

وی افزود: بازگشت ایرلاین‌ها و افزایش پروازها از فرودگاه‌های استان به ویژه فرودگاه اهواز حق مردم خوزستان است و با توجه به حجم درخواست‌ها در این زمینه باید تعداد پروازهای استان افزایش یابد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار