معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی بر اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در زمینه عوارض سوء قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های دخیل در مبارزه با قاچاق باید توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 03 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، حسن ناهیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی صبح امروز در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، بر اهمیت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در زمینه عوارض سوء قاچاق کالا و ارز تاکید و اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های دخیل در مبارزه با قاچاق باید توجه ویژه داشته باشند و هیچ‌گونه کم کاری در این زمینه پذیرفته نیست.

وی گفت: اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص اثرات سوء کالا‌های قاچاق و حساس‌سازی در خصوص تبعات قانونی آن مورد توجه قرار گیرد.

جانشین کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه قاچاق یک پدیده جهانی است که تمام کشور‌ها با آن مواجه هستند، افزود: قاچاق کالا و ارز علاوه بر ایجاد اخلال، به اقتصاد کشور نیز ضربه می‌زند.

وی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سازوکار‌های موجود در جهت مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه نظارت‌های دقیق با جدیت و ریزبینی بیشتر انجام شود.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار