معاون حمل‌ونقل خراسان‌شمالی گفت: بیش از ۹۰۲ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان‌شمالی طی نیمه نخست امسال جابه‌جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 06 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، صبح امروز سعید سبحانی، معاون حمل‌ونقل خراسان‌شمالی در گفتگو با خبارنگاران اظهارکرد: بیش از ۹۰۲ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان‌شمالی طی نیمه نخست امسال جابه‌جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی گفت: این تعداد مسافر توسط ۱۱۹ هزار و ۴۷۴ سفر به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند که این آمار حاکی از کاهش ۱.۴ درصدی است.

معاون حمل‌ونقل خراسان‌شمالی افزود: در این بازه زمانی، ۴۱.۵ درصد از جابه‌جایی مسافران به وسیله مینی بوس، ۲۹.۵ درصد به وسیله اتوبوس و ۲۹ درصد توسط سواری کرایه عمومی انجام شد.

وی ۷۴.۳ درصد از سفر‌های این مدت را درون استانی و ۲۵.۶ درصد سفر‌ها را برون استانی ذکر و بیان کرد: ۸۲۲ دستگاه ناوگان مسافری شامل ۱۵۲ دستگاه اتوبوس، ۲۵۰ دستگاه مینی بوس و ۴۲۰ دستگاه سواری کرایه عمومی به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت هزار و ۳۴۲ راننده و ۳۸ شرکت مسافری در استان ادامه داد: مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده مسافری را به سامانه ۱۴۱ این اداره کل اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات رسیدگی شود.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار