رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون بیش از 6 کیلومتر از کل محور شیخ‌علیخان به غاریخی به طول 10.5 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت شده است.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ 07 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، علیرضا مالکی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری گفت: محور شیخ‌علیخان به غاریخی به طول ۱۰.۵ کیلومتر یکی از محور‌های مواصلاتی و گردشگری بین ۱۲ روستا در دهستان موگویی و بخشی از راه ارتباطی بیش از ۵ هزار نفر از ساکنان این روستا‌ها است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم دهستان موگویی و تسهیل تردد گردشگران نسبت به انعقاد قرارداد بهسازی و روکش آسفالت بخشی از این محور انجام شده است.

وی ادامه داد: تا کنون بیش از ۶ کیلومتر از کل محور شیخ‌علیخان به غاریخی به طول ۱۰.۵ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت شده است.

مالکی بیان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی در روز‌های آتی تمامی طول محور طبق قرارداد بهسازی و روکش آسفالت می‌شود که با تکمیل این عملیات علاوه بر جذب گردشگر، تسهیل در تردد و کاهش استهلاک خودرو شاهد تاثیر بسیاری در کاهش مصرف سوخت خودرو‌ها نیز خواهیم بود.

رئیس اداره نظارت بر ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال است که بخشی از این مبلغ تامین و تخصیص یافته و امید است با همت مسوولان اعتبار محور باقی‌مانده نیز تامین شود.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار