مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: یک هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روزهای آتی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 08 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۴ هزارو و ۵۴۴ میلیارد تومان به عنوان بخش اعظمی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل (کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه مطالبات پرداخت شده حدود ۷۳ درصد از مطالبات گندمکاران است، گفت: مبلغ یک هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روز‌های آتی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی گفت: ۴۳۳ هزار تن گندم کشاورزان که در سال زراعی جاری برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

زمانی اظهار کرد: ۶۶ هزار و ۸۴۷ محموله گندم از ۲۶ هزار و ۷۹۷ گندمکار خریداری و در سلیو‌های ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

گفتنی است، طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار