جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری شهرستان آبدانان با حضور معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام برگزار شد
کد خبر: ۱۱۳۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ 09 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ این جلسه به ریاست فرماندار محترم شهرستان آبدانان جناب آقای رحمانی و با دعوت فرماندار شهرستان آبدانان از معاونت محترم امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان آبدانان ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمان های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران بیان داشت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه ی دستگاههای اجرایی بالاخص دستگاه های که کانون مقابله با بحران هستند  می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

سجاد حیدریان معاون امداد و‌نجات استان ایلام افزود: پیشگیری شامل مجموعه اقدامات لازم پیش از بحران، هنگام بحران و بعد از وقوع بحران جهت جلوگیری از مخاطرات یا کاهش اثرات آن می باشد و آمادگی شامل مجموعه اقدامات لازم نظیر برنامه ریزی، تمرین و برگزاری مانور تخصصی جهت ارتقا آمادگی عمومی می باشد.

اردشیر بوستانی رئیس شعبه هلال احمر شهرستان آبدانان در این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریت بحران ارائه دادند.

در پایان جلسه برخی از مسئولین شهرستان ضمن ارائه گزارش از عملکرد به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند.

بازدید از پایگاه های امداد جاده ای مورموری و کبیرکوه و خانه های هلال شهرستان آبدانان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان به همراه رئیس شعبه شهرستان آبدانان از پایگاه امداد جاده ای مورموری و کبیرکوه و خانه های هلال بخش سراباغ و مورموری شهرستان آبدانان بازدید و از نزدیک با نیروهای امدادی دیدار و گفتگو کردند.

حیدریان در این بازدید پس از ارزیابی شرایط و وضعیت پایگاه های امداد جاده ای و خانه های هلال شهرستان آبدانان و آگاه شدن از مشکلات آنان، جهت رفع نواقص و بازسازی قول مساعد و همکاری را در هفته های آتی دادند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار