کد خبر: ۱۱۳۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳ 09 October 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

فلسطین نامی آشنا در جهان اسلام که همواره با مظلومیت اشغال کشت و کشتار مردم هجوم دشمنان گره خورده است گویی سرنوشت مردمان دیار زیتون در طول تاریخ دستخوش تغییرات زیادی بوده مقاومت ایثار از خود گذشتگی دفاع از خانه و کاشانه همه این‌ها برای مردمان فلسطین الفبای زندگی است.

آنان که سرزمینشان به دست رژیم صهیونیستی اشغال شد رویای آزادی را در سر می‌پروراندند مادران نوزادان خود را با لالایی‌ها دفاع از سرزمین ،اعتقادات، بیت المقدس قبله اول مسلمانان می خواباندند و رویای رسیدن به هدف را در آنها چون نهالی پرورش می‌دادند.

اما این روزها قصه فلسطین جور دیگری در اذهان وارد شده عملیاتی صورت گرفته طوفان الاقصی نام دارد لنز دوربین تمام خبرنگاران را این عملیات به سمت و سوی فلسطین و سرزمین‌های اشغالی کشانده چه شده است مقاومت مردم این سرزمین جهانیان را به خود خیره کرده است.

رزمندگان مقاومت در فلسطین طی یک عملیات غافلگیرانه از زمین و هواز به رژیم اشغال‌گر قدس حمله کردند و صحنه‌های درخشانی از مقاومت و ایستادگی یک ملت رنج دیده را به منصه ظهور رساندند.امروز نیروی مقاومت برای اولین بار در سال‌های اشغال فلسطین، از دفاع به حمله رو آورده و به اراده خود را جهانیان نشان دادند.

سال‌های سال رژیم صهیونیستی درد و رنج، قتل و کشت و کشتار را به مردمان سرزمین فلسطین تحمیل کرده‌اند و چه شادی‌هایی از آنها را به عزا تبدیل نمود چه خانواده‌هایی در این میان عزادار شدند و هتک حرمت به زنان انجام شد، قبله نخست مسلمانان مورد اهانت قرار گرفت از ورود مسلمانان به آن جلوگیری کردند، اما به لطف خداوندحرکت توفنده و با اقتدار طوفان الاقصی ثمره عشق فلسطینیان به وطن صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار