آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بم برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 09 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه بم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانباختگان زلزله بم اظهار کرد: پیش‌بینی مقام معظم رهبری که نابودی اسرائیل نزدیک است، محقق می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: ۷۵ سال جنگ و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی در حال اتمام است و رسانه‌ها و عملیات رسانه‌ای دشمن جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، در حالی که که اول تروریسم‌جهان اسرائیل جنایتکار است.

وی ادامه داد: در دوران ۴۵ سال از پیروزی انقلاب، توطئه‌ها و نقشه‌هایی که دشمنان و دنیای استکبار علیه جمهوری اسلامی اجرا کردند، نقش برآب شد و بسیاری از مولفه‌های ما در جنگ تحمیلی و بعد از جنگ موجب شکست دشمنان ما شد و ما حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادیم و به دستاورد‌های بزرگی بعد از دفاع مقدس دست یافتیم.

نظری بیان داشت: دشمن تنها از راه فضای مجازی و جنگ ترکیبی به مقابله با ما روی آورده است که ما آن را هم شکست خواهیم داد.

وی تصریح کرد: امروز قدرت آمریکا رو به زوال و نابودی‌ست و کشور‌های محور مقاومت پیروز هستند و دشمنان را به زانو در آورده‌اند.

فرمانده سپاه ثارالله اضافه کرد: توسعه مقاومت و توسعه بازدارندگی در کشور‌های اسلامی، آمریکا را نابود کرده است و ما باید هوشیار باشیم راه نفوذ دشمن را ببندیم.

سردار نظری گفت: هرزمان پیرو فرمایشات و راهبرد‌های رهبر انقلاب بودیم پیروز شدیم و یکی از کار‌های مهم هم ما توجه به فرمایشات حضرت آقاست و روز به روز دشمن‌شناسی خود را به‌روز کنیم.

سردار نظری در ادامه گفت: سرهنگ بدر آبادی ۷ سال فرمانده خوب و مجاهد در این شهرستان بوده و در زمان کرونا، برقراری امنیت، گشت‌های عملیاتی و در همه ایام تهدیدات دشمن وی و همکاران خود شبانه‌روز تلاش کردند تا کوچکترین احساس ناامنی در شرق استان کرمان وجود نداشته باشد و جزو فرماندهان موفق ما در بین فرماندهان نواحی و شهرستان‌های استان کرمان است.

در پایان این مراسم سرهنگ مصطفی دهقانیان به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌معرفی شد. سرهنگ دهقانیان پیش از این فرمانده سپاه ریگان بود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار