مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۴ هزار بیمه شده جدید جذب شده است، گفت: یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از این تعداد خانم هستند.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ 10 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، محسن رشیدی‌اقدم مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پوشش ۵۸ درصدی بیمه‌ای توسط صندوق کشاورزان، روستائیان و عشایر استان، اظهار کرد: از سال ۸۴ تاکنون ۱۲۰ هزار نفر زیرپوشش صندوق بیمه روستایی قرار گرفتند.

وی با اشاره به رتبه اول صندوق کشاورزان، روستائیان و عشایر استان در جذب همگانی در سال ۱۴۰۱، ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال‌جاری ۴ هزار بیمه شده جدید جذب شده که یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از این تعداد خانم هستند.

به گفته مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه، در حال حاضر ۵ هزار و ۸۰۰ نفر بازنشسته و از این بیمه حقوق دریافت می‌کنند.

رشیدی‌اقدم حداقل سن برای عضویت در صندوق بیمه روستائیان و عشایری استان ۱۸ و حداکثر ۵۰ سال اعلام کرد و افزود: این صندوق در قالب سه خدمت؛ بازنشستگی، از کار افتادگی، حقوق بازماندگان فعالیت می‌کند.

وی در پایان، گفت: افرادی که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای هستند شامل صنایع دستی، رانندگان بین شهری و تمامی ساکنان زیر ۲۰ هزار نفر، می‌توانند از خدمات و مزایایی این بیمه استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار