معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: بیش از ۴ هزار و ۲۳۰ مددجوی این نهاد حمایتی در نیمه نخست امسال به اردو‌های زیارتی و تفریحی اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ 10 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جمشید سورگی، معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: ۴هزار و ۲۳۰ مددجوی این نهاد حمایتی در نیمه نخست امسال به اردو‌های زیارتی و تفریحی اعزام شدند.

وی گفت: ۳۴۳ نفر بر اساس سهمیه ابلاغی مرکز به اردو‌های مشهد مقدس و ۸۵۷ نفر نیز با کمک و حمایت خیران و مراکز نیکوکاری به اردو‌های مشهد مقدس اعزام شده اند.

معاون فرهنگی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی ۸۱۲ نفر است افزود: یک هزار و ۵۴۶ نفر در اردو‌های تفریحی آموزشی در اردوگاه یادگاران امام (ره) بیرجند شرکت کردند و همچنین ۶۷۲ نفر به اردو‌های یک روزه به اماکن زیارتی و سیاحتی درون استانی اعزام شدند.

سورگی هدف کمیته امداد از اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی و تفریحی را تقویت روحیه نشاط و شادابی اجتماعی و معنوی مددجویان عنوان کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: اجرای فعالیت‌های آموزشی متنوع، پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی، اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی و ارائه الگو‌های تفریحی سالم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در اردو‌ها است.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار