با رای اکثریت اعضای شورای شهر پرند ، مجتبی مرادی نوروزی به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد .
کد خبر: ۱۱۳۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 11 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، با رای اکثریت اعضای شورای شهر پرند، مجتبی مرادی نوروزی به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد.
مرادی نوروزی در یک دوره کاری مشاور استاندار و مدیر کل حوزه استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده که در این دوره ضمن موفقیت در عملکرد حوزه کاری، به مردم داری و حسن خلق شهرت داشت.
مرادی همچنین با توجه به موفقیت در مسئولیت‌های متعدد، قائم مقام شهردار و معاون اداری و مالی شهرداری پرند، پژوهشگر دکتری حقوق و مدرس دانشگاه، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، جانشین استاندار تهران در شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران، مدیر اجرایی سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران، مدیر حقوقی و قرارداد‌های سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران و برخی عناوین دیگر را در کارنامه خود دارد.

جمعیت شهر جدید پرند در سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۹۷٬۵۶۴ نفر (۳۱٬۶۹۳ خانوار) اعلام شد که از این تعداد ۴۸٬۹۹۷ نفر مرد و ۴۸٬۵۶۷ نفر زن بودند.
در سال ۱۴۰۲ جمعیت شهر پرند بیش از ۳۰۰هزار نفر تخمین زده میشود . پیش‌بینی برآن است که در سال ۱۴۰۵ جمعیت پرند به بیش از ۷۰۰ هزار نفر برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار