قائم‌ مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۸۹ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲ 11 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سید مهدی هاشمی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون طی سه مرحله ۵۸۹ سری جهیزیه با مشارکت خیران، مؤسسات خیریه، دستگاه‌های خدمت‌رسان و کمک‌های مردمی تهیه و میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شد، این اقدام تا پایان سال نیز ادامه دارد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جهیزیه نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق‌گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و سایر وسایل مورد نیاز است، ادامه داد: در سال گذشته نیز یک هزار و ۹۲۷ سری جهیزیه تهیه و میان نوعروسان توزیع استان شد.

وی با اشاره به دیگر خدمات این نهاد در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان فرزندان خانواده‌های نیازمند، افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان نیز برای زوج‌های جوان در نظر گرفته شده است.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: از جمله دیگر اقدامات کمیته امداد استان برگزاری دوره‌های مشاوره حین و بعد از ازدواج ویژه زوج‌های جوان استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار