مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی در جایگاه رتبه نهم کشوری در خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 11 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم استان زنجان نسبت سال گذشته افزایش ۷۵ درصدی داشته است، اظهار داشت: به همت و اراده کشاورزان تلاشگر استان موفق شدیم رتبه نهم خرید محصول راهبردی گندم را در کشور کسب کنیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان به ترتیب بعد از استان‌های خوزستان، کردستان، فارس، کرمانشاه، آذربایجان غربی، گلستان، لرستان و آذربایجان شرقی در رتبه نهم کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۴۱ مرکز در فصل خرید تضمینی گندم در سالجاری فعال بوده است، افزود: بیش از ۴۳۳ هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی جاری برداشت کرده‌اند خریداری شده است و به ازای هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

زمانی با بیان اینکه بیش از ۷۵ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، افزود: مبلغ یک هزار و ۵۶۷ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در روز‌های آتی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار