نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس : دوست دارم رسانه‌ها به طور دقیق این ۴۴ سال استان را به درستی رصد کنند و بزرگان این جریان‌ها را مورد بررسی دقیق قرار دهند تا به خیلی از موارد جدید در عملکرد آن‌ها برسیم.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ 14 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: از ابتدای شروع به کار مجلس جدید، با موضوع شیوع کرونا مواجه بودیم که باعث بروز مشکلات متعدد اجتماعی و اقتصادی شده بود.
روشنفکر با بیان این سوال که چرا ما را اینگونه مورد هجمه قرار می‌دهند در حالی که بسیاری از اشکالات و کمبود‌ها مربوط به دوره چهل ساله است، ادامه داد: رسانه رکن چهارم دموکراسی است و انتظار این است که بر اساس نقش روشنفکری که دارند مستدل و مستند رسالت خود را انجام دهند.
وی افزود: هم چپ و هم راست فرصت‌های زیادی را از دست دادند و من طبق مرام نامه ندای وحدت بدون تعارف می‌گویم که این دو جناح در طی این سال‌ها با مرزبندی‌های سیاسی، اجازه شایسته سالاری را استان ندادند و با افراطی گری سرمایه‌های زیادی را سوزاندند و اکنون هم این افراد به جای عذرخواهی از مردم ما را متهم می‌کنند.

این نماینده مجلس گفت: دوست دارم رسانه‌ها به طور دقیق این ۴۴ سال استان را به درستی رصد کنند و بزرگان این جریان‌ها را مورد بررسی دقیق قرار دهند تا به خیلی از موارد جدید در عملکرد آن‌ها برسیم.

وی با بیان این نکته که کدام جریان سیاسی در این استان پاسخگوی عملکرد خود بوده، افزود: از بدو ورود بنده در مجلس هجمه‌های سنگین را شروع کردند، اما من تلاش کردم که وظایف خود را با قدرت در مجلس انجام دهم.

روشنفکر با بیان این نکته که عده‌ای دست به تخریب می‌زنند، ادامه داد: تاکنون اجازه شکایت از هیچ کس را نداده ام و حتی یک مورد که بدون اطلاع من شکواییه‌ای انجام شد، پس از اطلاع، شخصا به قاضی پرونده زنگ زدم و خواستار مختومه شدن آن پرونده شدم. هیچوقت دنبال حذف دیگران نبودم.

وی گفت: گاهی می‌گویند که نسبت به عملکرد گذشتگان گلایه‌مند هستم و برخی مسئولین گذشته را به چالش می‌کشانم، وقتی محاسبه‌ای نسبت به گذشته می‌کنم می‌بینیم با وجود همه منابع طبیعی و ظرفیت‌های موجود استان نسبت به استان‌های دیگر برای ما سوال است که دلیل این عدم توسعه نیافتگی چیست؟ چرا استان یزد با اب و هوای کویری اکنون گلستان است و ما با این همه منابع در این وضعیت هستیم.

روشنفکر ادامه داد: اگر جایی فریاد می‌زنیم به دلیل سوء مدیریت‌ها است البته ما دست همه مدیران خوب و با تجربه را می‌بوسیم و از همه مدیران گذشته چه چپ و چه راست که اقدامات خوبی انجام دادند سپاسگزاریم.

وی افزود: اگر سوء مدیریت‌ها نبود از رشد و بالندگی خوبی برخوردار بودیم؛ بنابراین تلاش کردم در مجلس منفعل نباشم و از بدو ورود، نطق‌های متعددی در مجلس داشته ام.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
تو یکی حرف از مرزبندی نزن که مرزبندی جغرافیایی باعث رونق بازارت شده وگرنه خدایی چی داری
ایران من
|
United States of America
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
زنده باد دکترروشنفکر

ننگ بر تنگ نظران و کسانی که در این استان چهل سال قدرت داشتند ولی پاسخگوی عملکرد بسیار ضعیف خود نبودند ونیستند
واعتبارات وبودجه استان برگشت دادند و...
محمد
|
France
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
درود بر سردار ندای وحدت مرد خستگی ناپذیر
حامدی
|
Austria
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
شما خودتان چکارکردین برای استان بجزانتصابات فامیلی
آقای زارع صدبرابرشما فقط آسفالت کرد،اکثرروستاهای دنا رو سالن ورزشی احداث کرد
۳دانش آموز روستای بنستان دراثرنبودامکانات ورزشی ماشین کشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار