نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پردیسان دارای مشکلاتی از جمله کمبود فضای کتابخانه است و از آنجا که مردم این منطقه آپارتمان نشین هستند احداث یک کتابخانه برای آنان ضرورت دارد.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 14 October 2023

به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی فراهانی پیش از ظهر شنبه در مراسم بهره‌برداری و شروع عملیات اجرایی ۹ پروژه بزرگ شهری قم که در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد اظهار داشت: مسئولیت‌هایی که شهرداری بر عهده دارد قابل مقایسه با سایر دستگاه‌ها نیست و در چند سال اخیر به دلیل شرایط سخت اقتصادی مشکلات مالی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها وجود دارد که شورای اسلامی شهر و شهرداری قم در این زمینه عملکرد خوبی نسبت به سایر شهرها داشتند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی خوبی در بین مسئولان استان قم وجود دارد که این امر موجب تلاش مضاعف برای حل مشکلات مردم خواهد شد هر چند که وجود اختلاف سلیقه نیز امری طبیعی است.

امیرآبادی بیان داشت: در حال حاضر پردیسان دارای مشکلاتی از جمله کمبود فضای کتابخانه است و از آنجا که مردم این منطقه آپارتمان نشین هستند احداث یک کتابخانه برای آنان ضرورت دارد.

وی از اجرای برنامه‌های فرهنگی از سوی شهرداری قم به خصوص برپایی یادواره‌های شهدا تقدیر کرد و گفت: اقدامات فرهنگی شهرداری قم نسبت به سایر دستگاه‌های فرهنگی بیشتر است و شهرداری در این عرصه پیشتاز است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار