سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: با مشارکت خیرین و نیکوکاران از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۸۰ میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی جمع آوری و بین مددجویان زیر پوشش بهزیستی توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹ 14 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، روح‌الله خدابنده‌لو، سرپرست بهزیستی استان زنجان ظهر امروز در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه ازآنجایی‌که از سال ۵۹ اساسنامه سازمان بهزیستی تدوین شده است یک سری وظایفی بر طبق این اساس‌نامه برای سازمان مشخص شده است، اظهار داشت: بخش توجهی از هزینه موردنیاز برای انجام این تکالیف از طریق مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در برخی از حوزه‌ها مردم به هر دلیلی راغب به کمک به بهزیستی هستند، تصریح کرد: نمونه باز کمک‌های مردمی را می‌توان در کمک به شیرخوارگان دید که همه هزینه‌ها این مرکز ماهانه توسط مردم تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در برخی حوزه‌های دیگر ضعیف است، ادامه داد: خیران، معتمدین و سایر نهاد‌ها در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی در برخی حوزه‌ها در کنار سازمان بهزیستی بیش‌ازپیش باشند.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه وضعیت جامعه و معیشتی ایجاب می‌کند که سازمان‌های مختلف فعالیتشان را در این زمینه افزایش بدهند، افزود: جلب و جذب مشارکت‌های نقدی، غیرنقدی و خدماتی از اشخاص حقیقی و حقوقی، طرح حامی، اجرای طرح شکرانه سلامت، اجرای طرح ضیافت مهربانی و... از جمله فعالیت‌ها بهزیستی در معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی است.

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه با مشارکت خیرین و نیکوکاران در نیمه نخست سال‌جاری ۸۰ میلیارد ریال مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری و بین مددجویان زیرپوشش بهزیستی توزیع شده است، افزود: فعالیت ۱۸۵ مرکز و مؤسسه غیردولتی، انجمن‌ها و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار