آیین رونمایی از پنج هزار بسته ملزومات آموزشی و لوازم التحریر جهت اهداء به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹ 17 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج، آیین رونمایی از پنج هزار بسته ملزومات آموزشی و لوازم التحریر جهت اهداء به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان ارشد استانی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: کمیته امداد به فرمان امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای حمایت از اقشار نیازمند تأسیس شده است و تاکنون اقدامات بسیار موثری در این زمینه انجام داده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۵ هزار خانوار از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، افزود: از این تعداد حدود ۲۲ هزار نفر دانش آموز هستند.
مبشری با بیان اینکه منابع کمیته امداد برای حمایت از اقشار نیازمند محدود است، گفت: بخشی از درآمد کمیته امداد از کمک‌های خیران با برگزاری برنامه‌های مشارکتی تأمین می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد در حمایت از نیازمندان و به خصوص دانش آموزان، برگزاری جشن عاطفه هاست، تصریح کرد: در همین خصوص در قالب جشن عاطفه‌ها مردم خیر و نیکوکاران پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب بیش از ۱۴ هزار بسته ملزومات آموزشی کمک کرده اند که بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
شایسته ذکر است در پایان این مراسم ۱۰ بسته ملزومات آموزشی به نمایندگی از پنج هزار بسته به دانش آموزان تحت حمایت اهداء شد.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار