14 زندانی جرائم غیرعمد مالی در جریان بازدید مدیرکل زندان‌های استان سمنان از زندان شاهرود آزاد شدند.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ 19 October 2023

به گزارش تابناک سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان‌های استان سمنان از آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد مالی و مهریه زندان شاهرود خبر داد و اظهار کرد: این اتفاق پس از بازدید از این زندان و برسی پرونده‌های زندانیان و با همکاری خیران و شورای حل اختلاف زندان رقم خورده است.

کهربایی با اشاره به بازدید اخیر خود از زندان شاهرود عنوان کرد: دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی پرونده‌های این مددجویان باعث شد تا تعدادی از زندانیان مالی در این چند روز آزاد شوند.

مدیرکل زندان‌های استان سمنان با بیان اینکه هفت زندانی با پرداخت بدهی و هفت زندانی دیگر با گذشت شاکی آزاد شده‌اند، تصریح کرد: با کمک ستاد دیه استان سمنان، بدهی هفت زندانی به مبلغ بیش از ۹ میلیارد ریال پرداخت و این زندانیان آزاد شدند.

وی با اشاره به گذشت شکات با کمک شورا‌های حل اختلاف خاطرنشان کرد: هفتزندانی دیگر نیز با کمک شورای حال اختلاف زندان شاهرود و با گذشت شکات آزاد شدند.

کهربایی پیگیری مشکلات زندانیان و زمینه‌سازی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را اقدامی ضروری دانست و تشریح کرد: همه باید تلاش کنند تا زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار