امام جمعه دیهوک با اشاره به پراکندگی بخش دیهوک و معضل سرویس مدارس برای دانش‌آموزان در این بخش خواستار رفع مشکل توسط مسوولان شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 21 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حامد رخسارپور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی امروز در شورای آموزش و پرورش طبس اظهار داشت: دو مدرسه در شهرستان طبس در حال احداث است که با توجه به مشارکت خیران مهر ماه سال آینده افتتاح و بهره‌برداری می‌شود نمازخانه‌ها هم باید تجهیز می‌شوند که در سطح استان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

وی با بیان اینکه در تمام کلاس‌های آموزشی اسپیلت نصب شده است به ویژه در شهرستان طبس گفت: کمک به مدارس برای اعتبارات جاری واجب است که این امر باید حمایت شود، مدارس شهرستان طبس در لیست آسفالت قرار گرفته و به‌زودی تیم مستقر شده و کار را انجام می‌دهند.

علی‌اکبر رحیمی عاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس نیز ارتقای آموزش و پرورش دیهوک از نمایندگی به اداره خواسته ما است که با توجه به تعداد دانش‌آموزان و تعداد مدارس و روستا‌های پراکنده قطعا این کار باید محقق شود که به نفع شهرستان است.

وی با تأکید بر جذب امتیاز برای معلمان بومی برای منطقه عنوان کرد: معضل نبود کتاب‌های درسی و همچنین موضوع سرویس مدارس باید پیگیری شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا محمدی، امام جمعه طبس نیز با اشاره به کمبود معلم در آغاز سال تحصیلی و مدیریت این موضوع بیان داشت: مدیر جهادی در شرایط بحرانی و مختلف باید بتواند شرایط را مدیریت کند.

وی تأکید کرد: شرایط استخدام نیرو در شهرستان طبس در دفترچه گنجانده نشده بود که باید کار انچام می‌شد و باید حداقل برای آینده این کمبود و کاستی جبران شود و بخش عمده کمبود نیرو جبران و این مشکل برطرف شود.

امام جمعه طبس بر لزوم توجه به مباحث فرهنگی در مدارس تأکید کرد و گفت: کار مبلغان در مدارس هیچ هزینه‌ای ندارد و جای معاون پرورشی را در مدارس هم پر می‌کند و اگر امروز در حوزه پرورش در مدارس توفیقات لازم را نداشته باشیم چه بسا آموزش ما هم فدا شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن استاد، امام جمعه دیهوک نیز با اشاره به پراکندگی بخش دیهوک و معضل سرویس مدارس برای دانش‌آموزان در این بخش خواستار رفع مشکل توسط مسوولان شد.

وی افزود: با توجه به سیستم گرمایش و سرمایش مدارس که سیستم تغییر کرده و از برق استفاده می‌شود، مدارس منطقه در تابستان با افت ولتاز برق مواجه هستند که نیازمند تامین اعتبار برای رفع مشکل این مدارس است تا مشکل قطع برق در مدارس را نداشته باشیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار