مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۱۰ بسته ملزومات آموزشی به نمایندگی از ۵ هزار بسته به دانش آموزان تحت حمایت اهداء شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ 22 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به همت کمیته امداد منطقه یک یاسوج، آیین رونمایی از پنج هزار بسته ملزومات آموزشی و لوازم التحریر جهت اهداء به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان ارشد استانی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۵ هزار خانوار از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، افزود: از این تعداد حدود ۲۲ هزار نفر دانش آموز هستند.
قباد مبشری با بیان اینکه منابع کمیته امداد برای حمایت از اقشار نیازمند محدود است، گفت: بخشی از درآمد کمیته امداد از کمک‌های خیران با برگزاری برنامه‌های مشارکتی تأمین می‌شود.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد در حمایت از نیازمندان و به خصوص دانش آموزان، برگزاری جشن عاطفه هاست، تصریح کرد: در همین خصوص در قالب جشن عاطفه‌ها مردم خیر و نیکوکاران پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در قالب بیش از ۱۴ هزار بسته ملزومات آموزشی کمک کرده اند که بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار