تیم فولاد سیرجان در هفته اول سی‌وهفتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال کشور توانست تیم هورسان رامسر را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 22 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، عصر امروز و در هفته اول سی‌وهفتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در سیرجان و در سالن گهرروش، تیم فولاد سیرجان با سرمربی‌گری بهروز عطایی به مصاف تیم هورسان رامسر رفت که در یک بازی خوب، جذاب و هماهنگ به برتری رسید و توانست تیم جوان و با انگیزه هورسان رامسر را با سرمربی‌گری اکبر محمدی با نتیجه ۳ بر ۱ شکست دهد.

زارع مربی تیم فولاد که بجای بهروز عطایی پاسخگوی خبرنگاران بود در مورد بازی گفت: شروع لیگ بود و به‌عنوان بازی اول بازی بدی انجام ندادیم، تیم هورسان تیم جوان و با انگیزه‌ای بود که نشان داد در روز‌های قبل از فصل خوب کار کرده، تیم منظمی بود و در سرویس بی‌مهابا کار کرد و توانست مارا تحت فشار قرار بدهد.

مربی تیم فولاد در مورد افت وخیز‌های تیمش بیان کرد: در بازی اول طبیعی است، روند رو به رشد ما در آینده بهتر خواهد بود و امیدوارم بازی‌هایی را که در شهر سیرجان انجام می‌دهیم بتوانیم دل مردم این شهر را شاد کنیم.

همچنین اکبر محمدی سرمربی تیم هورسان نیز در مورد عملکرد تیمش گفت: به تیم سیرجان بابت بردشان تبریگ می‌گویم، ما بعد از دست اول، حریف سرویس‌های خوب و دفاع خوب تیم سیرجان نشدیم و آن‌ها روند بازی را تغییر دادند، به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

به گزارش فارس: تیم هورسان رامسر در دست اول با یک بازی خوب توانست تیم پرمهره فولاد سیرجان را شکست دهد، اما پس از شروع دست دوم این تیم سیرجانی بودند که با سرویس‌های خوب و دفاع عالی روی تور نگذاشتند جوان‌های با انگیزه هورسان و اکبر محمدی خودی نشان دهند و سه دست متوالی را پیروز شدند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار