معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی: طرح مسیر پیاده‌روی از زیر پل خیبر تا نزدیکی میدان شورا در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 25 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: درخواست اصلی ساماندهی میدان ولی‌عصر(عج) از جانب پلیس راهنمایی و رانندگی بود که بعد از جمع‌بندی در شورای ترافیک طرح اجرا شد، اما نواقصی دارد که باید در کمیته فنی بررسی شود و مصوبه این کمیته مصوبه شورای ترافیک است.
اسدی با بیان بررسی طرح جمع‌آوری پل خیبر اراک گفت: طرح مسیر پیاده‌روی از زیر پل خیبر تا نزدیکی میدان شورا در نظر گرفته شده که اگر اجرا شود این پل کارکرد خود را از دست می‌دهد.
او گفت: براساس گزارش اداره کل میراث فرهنگی یکی از عوامل عدم ثبت جهانی بازار، این پل است به همین سبب پیشنهاد شد موضوع جمع‌آوری پل خیبر در دستورکار قرار بگیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی با بیان برآورد پارکینگ مورد نیاز برای بیمارستان ولی‌عصر افزود: موضوع اصلی برای تردد خودروها، اتوبوس‌ها و تاکسی داران است که به احتمال زیاد مسیر از میدان ولی‌عصر تا میدان سرداران یک طرفه خواهد شد به همین جهت باید یک پارکینگ با ظرفیت مناسب طراحی و احداث شود.
سرپرست شهرداری اراک هم گفت: طرح ایجاد سه بازارچه در نقاط مختلف شهر اگر به تصویب و بهره‌برداری برسند تمرکز ترافیک از هسته مرکزی شهر کمتر می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی هم درباره چهارراه ولی‌عصر گفت: باید چراغ راهنمای چهارراه ولی‌عصر هوشمند باشد و برای مسیر ورودی به جهانپناه طرحی ارائه شده بود که انتظار می‌رود مصوب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار