استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : هر گونه تخطی از مصوبات کارگروه تنظیم بازار پذیرفتنی نیست و برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد قضایی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰ 29 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت :  کارگروه تنظیم بازار باید به رسالت تعریف شده خود در زمینه‌های مختلف عمل کند، لذا دستگاه‌های نظارتی، رسالت سنگین‌تری را بر عهده دارند و اگر چه اقدامات خوبی در حوزه وزن و کیفیت و بهداشت نان صورت گرفت اما کافی نیست و باید استمرار یابد تا رضایت نسبی مردم فراهم شود.

وی افزود : ایلام در  حوزه پروتئینی از قطب‌های کشور محسوب می‌شود که باید مردم تفاوت قیمت گوشت با سایر شهرهایی که تولیدکننده نیستند را احساس کنند، لذا جهاد کشاورزی استان باید با ساز و کار لازم به این موضوع ورود و به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا قیمت گوشت قرمز در ایلام مدیریت شده و به پایین‌تر از استان‌های همجوار برسد.

وی د گفت: علیرغم تأکیدات مکرر برای اجرایی شدن  احداث میدان میوه و تره بار اما در نهایت اقدامات لازم انجام و با انتخاب سرمایه‌گذار کار اجرایی این طرح آغاز می‌شود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد تا سرمایه‌گذار انگیزه لازم را برای این کار داشته باشد.

 از ابتدای انقلاب اسلامی، استان ایلام در حوزه تورم همیشه در رتبه اول بود اما از دو سال گذشته تاکنون و با اقدامات لازم و انجام گرفته این روند سیل نزولی پیدا کرد و امروز استان به رتبه ۱۳ رسیده است.

 هدف‌گذاری باید به سمتی باشد تا میزان تورم استان از میانگین کشوری پایین‌تر بیاید و این با کار و تلاش شبانه روزی و هم‌افزایی و نظارت میدانی، شدنی است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار