کد خبر: ۱۱۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 17 October 2015

استاندار البرز با بیان اینکه متولیان شهر جدید هشتگرد پیشنهادی مبنی بر خودکفایی پروژه‌های مسکن مهر ارائه دهند، گفت: تاکنون 29 هزار واحد مسکن مهر در استان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در جلسه شورای مسکن استان البرز که ظهر امروز در محل استانداری البرز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: 29‌هزار واحد مسکن مهر در استان البرز تا کنون تحویل داده شده و حدود‌ 67 هزار واحد نیز باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در بخش بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و غیره مشکلاتی در بخش مسکن مهر وجود دارد از این رو باید جمع‌بندی کل مسائل را در این حوزه داشته باشیم، افزود: متولیان شهرهای جدید از جمله شهر جدید هشتگرد پیشنهادی مبنی بر خودکفایی پروژه‌های مسکن مهر ارائه دهند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه پیمانکاران اعلام کردند حاضرند به ازای دریافت اعتبار در راستای اتمام و تکمیل پروژه‌ها بخشی از این پروژه‌ها به آن‌ها واگذار شود، خاطرنشان کرد: بحث آبی که در این دسته از جلسات بارها مطرح می‌شود به عنوان معضل و مشکل است که باید مورد بررسی قرار گیرد از این رو راه‌حل‌هایی در این باره در صحبت‌های انجام شده با وزیر مربوطه پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها چیزی که می‌خواهیم آب شرب برای تامین نیاز مردم استان در این بخش است، گفت: پیشنهاد شده بخشی از پساب آبی که از استان خارج می‌شود به استان برای مصارف کشاورزی و صنعت به منطقه بازگشت داده شود.

همچنین محمد تقی ایرانی فرماندار شهرستان کرج با اشاره به اینکه با بحران‌های مسکن مهر رو‌به رو بودیم که با تدبیر این دولت تا حد زیادی این مشکلات بر طرف شده است، اظهار داشت: افزایش 5 برابری بهاء انشعاب آب و برق سه فاز سبب عدم راه‌اندازی و بهره‌برداری از روشنایی و آسانسور شده است.

وی با تاکید بر اینکه عدم اجرای محوطه‌سازی مشکلات زیست محیطی و بهداشتی فراوانی را در مناطق مسکن مهر به وجود آورده است، گفت: متاسفانه برگزاری مناقصه محوطه‌سازی مسکن مهر ماهدشت کرج به دلایل نامعلومی از سوی امور پیمان‌های راه‌ و شهرسازی متوقف شد.

فرماندار شهرستان کرج عدم نصب انشعاب گاز با توجه به فرا رسیدن فصل سرما را یکی دیگر از مشکلات مسکن مهر عنوان کرد و افزود: در مسکن مهر ماهدشت ده هزار و 400 واحد ساخته شده که به سبب مشکلات ذکر شده تنها در 3 هزار واحد مسکونی ساکن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار